Såg precis att båda bilderna inte kom upp ...

Såg precis att båda bilderna inte kom upp här i bloggen som det var tänkt. Hur som helst så ligger jag i sängen nu. Funderar, klurar, är lite arg och frustrerad. Falska människor finns det gott om. De som gör allt bara för att deras liv ska bli bra, resten skiter de i. Hur många av dem har jag mött? För många. De suger ur mig all energi och sen har de all energi för sig själv, gottar sig i att skada andra medan de själv lever flott. Ibland kanske omedvetet, jag vet inte? Vem klarar av att vara så iskall? Jag har inte alltid gjort rätt, många gånger väldigt fel. Men vad ska jag göra åt det idag? Jag har lärt mig av misstagen och idag vet jag att det var fel. Mer kan man väl inte begära? Jag hade kunnat valt en annan väg, gjort annorlunda eller bara sagt på ett annat sätt.. Men det är ju de här misstagen som har format mig, som jag är idag. Jag kommer att göra fler misstag i livet, det vet jag. Kanske mindre, kanske större. Who knows? Inte du, inte jag. Jag vet iallafall att jag försöker, och vad mer kan jag göra? Jag är bara människa. Jag försöker att leva i nuet, känns inte saker och ting rätt NU så ska det inte göras NU heller. Jag har hela livet på mig.. Något jag vet är att människor som bara tar energi av mig och inte ger mig något tillbaka blir inte långvariga i mitt liv. Jag försöker, för jag vill tro gott om folk. Tro att människor förändras, men de är inte alltid de gör de... Tyvärr.. Men det är väl livets gång, låter mig själv tro det iallafall. För de är inte speciellt ofta jag förstår mig på livet. Krångligt, djupt och avancerat, precis som jag har fått de beskrivet. LEV IDAG, LEV NU! För INGEN ANNAN kommer att gör det åt DIG! Gå de vägar du tror är bäst, kommer du till en återvändsgränd så är det bara att vända tillbaka och börja om. DU BÄR NYCKELN TILL DIN EGEN LYCKA, kom ihåg det<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0