Sara



Min finaste vackraste och bästa

Du är min solstråle, du lyser upp allt när det känns som mörkast
Du följer med och du stöttar mig till 110%, vad skulle jag vara utan dig? Helt förlorad.
Du motiverar mig, du talar om att jag kan om jag bara vill, och du förstår exakt hur jag tänker.
Jag har aldrig mött en människa som kan göra mig så oerhört glad, på det sätter du gör.
En vän för livet, min bästa vän

Jag är världens stoltaste som kan säga att jag har dig i mitt liv.
Tack för att du finns i mitt liv, tack för varje dag och varje äventyr jag får dela med dig.
Du är guld och jag älskar dig

Rakt från hjärtat
och mina vilsna tankar

Ångest, jobbig känsla... Kämpa Rebecca... Jag orkar inte...
Jag ser ljuset i tunneln, någonstans finns det ett slut. Trots allt.
Lägenhetsägare eller vad det nu heter. Vuxen. Skrämmande
Livet, kärlek, familj och vänner

Liten, STOR. Barn, VUXEN. Lekfull, ANSVARSFULL
Skola, JOBB. Bo med mamma, BO ENSAM. Sandviken, BOLLNÄS.
Drömmar, VERKLIGHET. Tryggt, OSÄKERT. Gammalt liv, NYTT LIV


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0