SCORE

Kollade precis statistiken här i bloggen, jäklar vad den har höjts på bara någon dag :)
Roligt med fler läsare! MEN skulle vara roligt om det ramlade in lite fler kommentarer.
Jag har faktiskt inte så stor koll på vilka som läser :)

Bara nån enstaka sådär -
SÅ KOMMENTERA MERA!


Just nu
sitter jag i skolan. Är trött, ja eller jag är nog mest uttråkad. Och då blir jag trött..
Jag behöver hjälp och min lärare stack iväg och skulle kopiera nått papper. Hopplöst.

Hur som helst, idag ska jag luncha med snyggjocke och finaevelina (hoppas hon kunde följa med!) :)
Var typ en evighet sedan jag lunchade med dem♥
I eftermiddag väntar bara en JÄKLA massa plugg, hur tråkigt?
Jag är såååå less på skolan, gnällrebecca.
Snart slut, 10 juni. 10 JUNI! Studenten. Den viktigaste och största skolavslutningen av de alla. Sanslöst stort!
Sen 12 juni, då åker jag. Äntligen! Jag ska äntligen få åka tillbaka till mitt underbara Tunisien, favoritlandet♥ Träffa massa goa människor :) Jag tycker om de landet, don't know why :)

Nu kom min lärare, ska jobba lite nu.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0