Sent idag igen.. - Tidsinställt

Hallå allihopa! Kanske är huuur lycklig som helst över att jag har kommit på hur man bloggar från iPhonen UTAN att skicka ett sms :) Ibland är jag bra duktig alltså ;) Var på "Oriflameparty" hos Alexandra idag - trevligt! :) Ska berätta mer om det någon annan dag :) Men innan jag åkte dit så lagade jag (faktiskt) mat ;) Gjorde tunna kycklingfiléer, ris, min toook goda vitlöksaioli och sallad. Så jääävla gott! Kyckling är nog de bästa som finns ;) Nu är det iallafall sovdags för mig, borde sova sedan länge egentligen. Men men Imorgonbitti 07.00 sticker jag o Sara till Åland, Eckeröbåten ;) Skönt äventyr i vardagen ;) Så tänkte bara säga Godnatt :) Sov så gott! JAG VET ATT ALL TEXT HAMNAR IHOP FAST JAG TRYCKT PÅ "RETUR" SOM DE HETER PÅ IPHONEN...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0