Sjukling



Tunisien,
Sousse - Dit åker jag 12 juni.
En jäkla massa rutschkanor och världens godaste sockerkringlor.
LÄNGTAR!


Godmorgon sunshines!
(hoppas ni är det iallafall, för ute är det dåligt med sol)
Hoppas ni är pigga o glada, trots att det är måndagmorgon.
Jag själv mår väl inte direkt tipptopp.. Tokförkyld, halsont och hosta. Jippie!
Precis vad jag inte behöver nu.. Har inte riktigt tid.
Men hur som helst.
Det regnar ute, och det är ju något mysigt med det.

Det smattrande ljudet mot tegelpannorna på taket och det bubblande ljudet när vattnet rinner ner i stuprören.
Mysfaktor

Just nu ligger jag i soffan och tar det lugnt.
Kikar på en av mina favorit Beck-filmer, Flickan i jordkällaren.
Soffan och te. Ska fixa lite frukost också, men har inte orkat ännu.

I veckan har jag tusen saker att göra, otaggat.
Men hoppas jag blir frisk! På torsdag ska jag till Bollnäs på Informationsmöte inför sommarjobbet iallafall.
Intressant!
Fullspäckat schema ibland :)

Nu ska jag fixa frukost o sen krypa ner i soffan under en filt, trött.
Hoppas ni får en bra och mysig dag! :)
Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0