Skorna på hyllan?





Sitter och funderar lite.
..
Hur jag ska göra med handbollen. Knät fungerar i nuläget inte ens att gå längre sträckor med utan att halta.
Handbollen betyder oerhört mycket för mig, det är och förblir en väldigt stor och viktig del av mitt liv.
MEN är det värt att spela handboll i nått år till, om knät ens håller så länge?
Är det värt det? Jag vill kunna gå ordentligt resten av mitt liv, utan att ha behöva ha ont..

Just nu känns det som om att det kanske är dags att lägga skorna på hyllan, låter hemskt att säga det vid snart 19 års ålder. Men jag vet inte om det är värt all smärta jag känner varje dag.

Så, ska man kanske satsa på att vara tränare/ledare och kanske ta upp dömningen igen?
Jag måste fortsätta fundera, klura och känna efter lite.
Jag är bara 18, snart 19 bast och har hela livet framför mig.


Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0