Solsken, grillat och blåbärspaj

Det funkar fortf inte att ladda upp bilder, ååååh va sur jag blir!!
Men men..

Helgen har varit väldigt bra :)
I lördags gick jag upp ganska tidigt, var iväg och solade och sen tog jag och M en förmiddagspromenad :)
Sen åkte jag, mamma, Tommy och Sigge till stugan :)
Solade lite och tog det lugnt :)
På eftermiddagen åkte jag in till Gävle för att bli sminkad på Makeup Store, roligt! :)
Och jag blev nöjd! :)
Stressade typ hela eftermiddagen igår, haha!

Åkte tillbaka till Bovik för att hämta upp mammi, Monica och Sigge :)
Åkte hem, kollade på handboll. Duschade och bytte om :)
Gick hem till Rebecka efter de för lite grillning och förfest! :)
Blev utgång sen! ;)

Idag har jag gjort en hel del! :)
Imorse var jag och pappsen till Jernvallen och för att kolla när Emil (min tremännings son) spelade fotboll :)
Hans fotbolls lag från Sthlm har varit här på träningsläger :) De vann med 8-0 mot SAIK ;) Haha!
Efter det åkte jag och pappa ner på stan. Tog bilen in till Valbo för lite käk, kycklingfilé och pommes.
Underbart bakiskäk! ;)
Sen skjutsade pappa ut mig till stugan (Bovik) :)
Hängde lite i solen, busade med Boss (Mosters hund) och bara hade det gött.
På eftermiddagen åkte vi hem.
Och sen dess har jag i princip suttit ute på gatan i en stol i solen och bara chillat.
Nya grannen håller på river lite allt möjligt i huset oså, så han hade lite musik på. Rätt gött!

Per var förbi, lite snack om balen oså. Och så kom Leif förbi och visade bilen som jag och Per ska åka i på just balen, sjukt liten bil. Men va gör de ;)

Blev grillat ikväll igen - fläskytterfilé med hemmagjorda potatisklyftor :)
Nu har jag precis gjort en blåbärspaj som står i ugnen och borde vara klar vilken minut som helst :)
MUMS!

Det var allt för mig för stunden, nu är jag trött i fingrarna ;) Haha!
Hoppas ni får en fin kväll! :)
Love

Såg nyss Bachelorette, måste väl vara det fjantigaste programmet på länge?
"Tar du emot den här rosen?" BLA BLA BLA
Men Swen Stålros som åkte ut idag, är ju sjukt snygg ;)

Nu ska jag springa till blåbärspajen, hoj hoj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0