Studentönskelista

Jag har inte en aning om vad jag ska önska mig i studentpresent?!
Jag ringde pappsen igår, för jag vill ha en massa böcker. Jag älskar böcker!
Så det önskar jag mig av honom, underbart♥

MEN, sen då?
Panik..

Några tips? Vad önskade Ni Er?
Jag funderar på att önska mig pengar, men hur kul är det?



Jaja, jag får väl klura lite på det där då.
Ikväll ska jag hem till min finaste tjej Sara för lite filmmys.
BÄSTA!

Imorgon börjar skolan igen, fyfan.
Mindre än en månad, tänk framåt!
Ha en fortsatt bra dag!
Love♥



Finaste Sara♥


Kommentarer
Hanna Sällström

Det knasigaste jag fick var en sockervaddsmaskin ;)

Men av familjen fick jag ett par riktigt bra högtalare :)

2011-05-15 @ 18:51:50
Rebecca

Hanna: Haha! Jasså, ja har du använt sockervaddsmaskinen nånting? :b

De lät bra! Jag funderar faktiskt på att önska mig en ny tv :)

2011-05-16 @ 10:17:09
URL: http://rutigarooth.blogg.se/
Hanna Sällström

Har bara använt den en gång men den var roligt :) Mindre kul att diska dock ;)

2011-05-17 @ 17:14:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0