Studentoutfit


Anne och jag
, i solen idag ;)


Anneli och jag, i lördags.

Hej babes!

Jag är bra sugen på att lägga ut på min snygga studentoutfit, MEN det blir inget med den saken ;)
De kommer inte upp några kort förrän jag tar studenten, roligast så :)
Fick hem studentskorna idag, ååh så vackra det är - perfekta!♥ Men jäklar va lång jag blev i dom ;) Höhö

Igår fick ju jag hem mitt jobbschema för sommaren.
Jag jobbar hela midsommarhelgen, och det tar emot måste jag säga. MEN!
PEEEENGAR! :) Tänkte försöka satsa på en utlandsresa i vinter. Det märks :)

Idag har jag legat o stekt i solen på morgonen. Gött!
Fick lite färg iallafall. Duscha och tog biken till skolan.

När jag slutade plugget tog jag, Anne och Emelie en varsin dator och satt oss ute i solen o pluggade lite.
Jag gav upp efter en stund och tog cykeln hem. Tog det lugnt i solen med lillasyster och sen blev det en sväng in till Köpis med henne, mamma och Henkis :) Jag fick med mig en fin top/bustiern från GinaTricot :) LOVE THEM! Alltså topparna ;)

Nu ska jag äta, sen plugga lite.
Har smsat till M också, jag vill ut på en promenad. Dock har jag inte fått nå svar än..
Han jobbar väl, som vanligt ;P Haha

Ha en fin kväll allihopa!
Love♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0