Tillskott i min redan fulla garderob, igen




Godkväll :)

Fullspäckad dag idag!
Alarmet ringde 09.00 imorse, gick upp och väckte Sara.
Sen blev det en promenix :)
Hem och käkade frukost, goda smörgåsar och smoothie :) GOTT!

Klockan 12.50 började jag plugget.
Religion och Samhäll, taggat.
Slutade efter 15 och så kom mamsen och hämtade mig :)
Dumma regn, tack mammi!

Jag och Sara drog till valbo senare på eftermiddagen (som jag skrev i förra inlägget).
Fick med mig lite av det jag skulle ha :)
Läppstift och örhängen ;)
Fick också med mig marinblåa shorts "chinoshort" och så linnet ni ser på bilden högst upp :)
Lite roligare linne, kan nog bli snyggt till ett par jeansshorts i sommar. När man är lite brun ;)

Blev käk med Sara sen, och nu sitter jag här. Helt slut i kroppen!
Är fortfarande förkyld och huvudet gör ont. Jag orkar inte!!! Jag HATAR att vara sjuk :(

Nu blir det tv och sängen, skönt!
Sov så gott - Godnatt!
Love♥


Klurar och funderar..

Som vanligt.. Nu ska man bli vuxen, det känns ju lite sådär..
Men jag tror att man kanske växer in i det. Jag har känt mig vuxen i många år.
Men nu känns det lite mer på riktigt, nu är det min tur att ta studenten. Min tur att få leva som jag vill.
Nu är det min tur i livet, bara MIN.

Jag har levt mitt tonårsliv på ett kanske, lite annorlunda sätt än andra i min ålder.
Men hur mycket har jag inte lärt mig då? MASSOR!
Och jag är så otroligt stolt över mig själv, stolt över allt jag har gjort.
Allt som jag faktiskt aldrig trodde att jag skulle klara av, men gjorde det galant.

Sen finns det ju alltid saker som jag önskar att jag gjort annorlunda, jag kanske skulle ha valt annorlunda. Men nu gjorde jag ju inte det, och det verkar ju ha blivit bra endå.
Men någon enstaka omprioritering i livet kunde ju ha varit på sin plats.
Men gjort är gjort, och jag kan aldrig ändra det. jag lämnar det så..

Jag kanske har missat mycket roligt?
Fast vet ni? Det tror jag faktiskt inte. För livet leker just nu!
Livet är som jag vill att det ska vara.
Jag har världens finaste vänner, kan det bli bättre? Osäkert!

Alla ser livet med olika ögon.
Jag ser det med blåa, klara och glada ögon.
Livet är en kort upplevelse som alla får chansen att uppleva.
Hoppa på karusellen och gör det bästa av situationen.
EN CHANS - ta den♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0