Uttråkad!

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Sara♥
Vad gjorde du kl 8 i morse? Kollade på Vakna med The Voice
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? Lyssnade på "Jag kommer" med Veronica Maggio och sjöng med ;)
Det sista du sa högt? "Vad stod det då?"
Vad har du druckit idag? Mjölk
Vad var det senaste du åt? Pannkakor med keso och hallonsylt.
Vad var det senaste du köpte? Godis och alkohol på Eckerölinjen igår ;)
Vad är det för färg på din ytterdörr? Träfärgad
Vad är det för väder hos dig just nu? Mulet o blåsigt
Godaste glass-smaken? Hm... Vanilj tror jag
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Njaa, jag vet faktiskt inte
Sover du tungt? Ja
Drömmer du mycket? Nej
Vilket ämne är roligast i skolan? Företagsekonomi
Trivs du med ditt jobb? Helt okej.
Favoritklädsel? Jeans och nån topp
Favoritlåt just nu? Jag kommer - Veronica Maggio
Vad ser du om du tittar åt höger? Mamma, fönster, andra delen av soffan, kuddar, skolböcker.
Vad gör dig glad just nu? Att få laga mat, baka, umgås med vänner och familj.
Vad ska du göra härnäst? Plugga och sen tv :)
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad, trött och STRESSAD
Favoritgodis: Hm... Äter inte så mycke godis. Så får nog säga popcorn eller chips
Klädsel just nu: Jeans, randig långärmad t-shirt
Musik just nu: Veronica Maggio
Sommarplaner 2011: Tunisien, jobba, steka och bara njuuuta!
Hur många kuddar sover du med: 4 :)
Spelar du nåt instrument: Nix, men skulle såååå gärna vilja lära mig spela gitarr. Så fint ju!
Morgon- eller nattmänniska: Oj, de är lite både och faktiskt :)
Vilka är viktigast för dig: Familj och vänner♥
Bio eller promenad: Båda, beror lite på hur jag känner.
Är du kittlig: Haha jadu!
Snarkar du: Haha, ja Sara säger de ;)
Stjärntecken: Jungfru
Äckligaste insekten: Skalbaggar!
Vad vill du jobba som? Jag vet inte riktigt än. Men något inom ekonomi kanske, de är roligt!
Stökigt eller välstädat? En blandning tror jag :)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Haha ja, kanske. Man vet ju aldrig ;)
Anser du att du är stark? Nja inte speciellt ;)
Vad gör du om du får hicka? Bra fråga :)
Vad längtar du mest efter just nu? 10 och 12 juni!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0