Varför har människor sånt problem med att sköta sitt?


Brist på nya bilder....

Godmorgon!
Jag sitter här hemma och skrattar.
Haha!

Först åt en människa som skämmer ut sig för hela stan.
Bra första intryck där va! Haha
Nivån är så oerhört tragisk.

Sen åt den där människan som har kommenterat mitt blogginlägg som jag skrev 23 april.
Helt vanligt blogginlägg? Men som uppenbarligen inte tycker att jag ska skriva att jag har "världens bästa tjejer".
Så till dig som kommenterade det;
Jag har världens bästa tjejer! Världens finaste och underbaraste tjejer.
Och jag ser verkligen inte vad du ska ha för problem med det.
Jag bryr mig faktiskt inte riktigt heller. Tjejerna är BÄST! Så det så!


Idag ska jag bara vara hemma. Blir lite less när det regnar, jag vill gå på promenad.
Borde nog bara krypa ner under en filt i soffan, är bakis som tusan.
Och på det är jag tokförkyld, halsont och jobbig hosta. Allt på en gång!
Men lite självförvållat (att jag är bakis).
Så det blir väl en hemmakväll idag, tröttis. Måste plugga. Usch o fy!

Nu ska jag slänga mig på soffan. Mår B L Ä

Hoppas ni får en fin dag, trots regnet.
Love


PS. Kvällen igår var riiiiiktigt bra! Men idag är mycket S V A R T
Stort tack till Sara som är min räddare i nöden, taxiSara ;)♥ LOVE! DS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0