Varje torn du bygger upp ska nån annan rasa ner




Du har vunnit och förlorat, du har sett dig själv i spegeln
Du har vaknat i fel säng, du har vart kär
Och framtiden väntade som en farlig gåta
Man har bråttom dit, sen är man där

I en stad som får en att bli större än man är
Men i en ålder som sätter allt på jorden
Jag trodde att jag visste vem jag var och vad jag ville
Men nu skulle jag inte välja dom orden

Godmorgon solstrålar!
Haft en bra helg? Det har jag.
Mina fina vänner. Min fina bästa underbaraste vän, Sara♥ Vad vore jag utan dig? Inget.
Har varit en lite små stressig helg, men blir väl så när man ska flytta.

I fredags var jag hem till min fina mormor som fyllde år :)
På kvällen åkte jag hem till fina Sara. Trevligt! Sara hittade på ett köksbord + 4 stolar på blocket.
Underbart!

I går åkte jag och Sarisen och hämtade det i Gävle. Helt perfekt!
Blev en tripp in i valbo för att köpa lite nödvändigheter.
Sen hem med bordet och så ner på Bessemer för avslutning med småttingarna.
Åkte hem och kalasa för mammi♥ efter det.
Hon fick smycken av mig och Frida, hon blev jätte glad! Precis vad hon önskat sig.

Handbollsavslutning på kvällen, grillning och skit snack.
Jag drog upp till Sara, där Linn, Eva och Feke var. Mycket trevligt!
Jocke och Emil kom förbi de också.
Blev en fin utgång, galet mycket folk. Men jäklar va kul jag hade!
Studentkänslorna kom, JAG HAR BARA FESTEN KVAR!!!♥

Nu sitter jag i Saras soffa och har känslan; Vad var det som hände igår?
Jag hade tok trevligt, mer behöver jag inte veta.

Vi får se hur dagen artar sig.
Nu har du iallafall ett inlägg att läsa Saris, puss

Ha en fin dag gott folk.
Love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0