Ville bara säga godnatt :)  Slänger upp en...

img_2028 (MMS)

Ville bara säga godnatt :)  Slänger upp en bild på min fina lilla prins Sigge! Hur söt är han inte då? Gogubben!  Hur som helst så ska jag sova nu. Internet har inte fungerat hos oss på hela kvällen, har hört att det är fler som varit med om samma sak. Så har väl varit krångel ikväll då!  Jag fick mitt sommarschema idag. Skriver mer om det imorgon. Mycket jobb iallafall 97%!  Nej som sagt, sova nu. Eller läsa om jag orkar ;)  Hej John Blund!



Kommentarer
Hanna Sällström

Gud vad han är söt! :)

2011-05-11 @ 09:41:24
Rebecca

Ja visst är han! Min lilla prins♥

2011-05-11 @ 10:22:20
URL: http://rutigarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0