Vulkaner som härjar på Island



Vill väl också bara kasta in ett inlägg om vulkanenIsland som nu har vaknat till liv och känner för att förstöra hela flygtrafiken för Europa. Men det är väl ganska väntat måste jag säga, iallafall av mig.
Mamma och jag diskuterade det här med jordens undergång igår. OM jorden nu ska gå under så tror jag(vi) att den kommer att göra på så vis att det blir naturkatastrofer över typ hela världen SAMTIDIGT.

Vulkanen Eyjafjallajökulls hade flera utbrott under våren 2010. Och nu har vulkanen Grímsvötn vaknat till liv. Vi kanske är nära jordens undergång? Vem vet? Inte jag, inte du och antagligen ingen annan heller.

Men jag passar iallafall på att leva just nu, i nuet. Men jag måste ändå rikta lite hat mot den där Grímsvötn om den tänker förstöra min resa till Tunisien. Då blir jag ju inte jätte glad.
Jag läste även häromdagen på Facebook (inte speciellt säker källa) att Italiens vulkan Etna hade börjat härjat. Har ni hört något? Tell me!

Så vad tror ni? Är jordens undergång nära?

Jag tänker för nu, lägga vulkanen åt sidan lite.
Och kanske börja knata till Tunisien. Verkar inte bättre :)

Ha en fin dag!
Och Grímsvötn, lugna ner dig!

Love♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0