2 november

Godmorgon!
Tänk va tiden går fort :O Snart är det jul! Och jag har nog aldrig längtat så här mycket förut! Saknar alla där hemma så det gör ont! Har haft en rätt jobbig 'längtahemperiod' ett tag nu... Och de sitter fortfarande i! Men känns som om att det bör gå över snart..<3
Just nu ligger jag iallafall i sängen, världens skönaste säng också för den delen! Är trött, men kunde inte sova längre än till 8 imorse? Är ju van att gå upp senast 7 nu så är väl därför:) Jag vaknade kl 1 inatt av att jag hade drömt. Haha! Drömde att jag hade fått barn! Måste säga att det var lite obehagligt, för nej jag vill inte ha nå kids nu. Haha! Men de var bara en dröm! Hade dessutom somnat med datorn kvar i sängen, not good!
Så ställde ner den på golvet och somnade om.. Vaknade 8 som sagt!
Jag har precis ätit frukost nu, och tänkte hoppa in i duschen nu strax. Sen vila o läsa lite, usch va trött jag är! Jag börjar ju 11.30 idag :) Ikväll kommer även min värdpappas föräldrar från Grekland hit, dom ska vara här i lite mer än en vecka tror jag :)

Ska hämta tjejerna från skolan efter 15 :) Så får se vad vi hittar på för bus sen! Ha en bra dag!
Pusss

Mysig höstbild va?:) Nu är det höst på riktigt här!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0