5


Do you remember?

Godkväll! :)

Haft en bra dag idag.. Men är fortfarande sjukt förkyld, ont i halsen, hosta och nu också sjukt torr i halsen.. B L Ä! Hur som helst så har jag varit ute och gått mycket med Leo idag! Stora killen som vill gå hur mycket som helst själv trots att han nästan nyss lärt sig. Duktig♥
Blev en middag med Josse och Veronica idag också, trevligt!
Nu tänkte jag krypa ner i sängen, eller okej jag ligger redan där men any way.. ;)
Imorgon tänkte jag ta sovmorgon, till 11.11 iallafall. Sjukt coolt datum! ;)
Men kom ju på att jag och Madde ska ta en förmiddagsfika på Starbucks! :) MYYSS!

Vill bara skicka ett STORT GRATTIS på 5års dagen till goa fina Nikolina!
Så otroligt hur fort barn växer.. Du var bara ett halvår när vi träffades första gången.. Tiden går så fort! Men grattis grattis, hoppas du får en fantastisk dag med storebrorsan och alla presenter! :) KRAM

Nu ska jag som sagt sova lite :) Försöka iallafall!
Hoppas ni får sova gott och att ni får en bra dag imon!
GLÖM INTE att det är datumet 11/11/11 imorgon(ja eller idag, men när ni vaknar igen också!) och tiden 11.11, händer ju inte så ofta! ;) COOOOOLT!

Godnatt!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0