Åååååh va arg jag blir!

Idag ska jag kolla på Uppdrag Granskning..
Där Thomas och Jennie är med, de blev oskyldigt anklagade för sexuella övergrepp.

Det är sånna här gånger jag som jag verkligen funderar hur fan socialen och polisen är funtade?!
Ett telefonsamtal och man är inlåst. Fyfan! Vart är världen påväg?
Jag har väldigt många gånger tyckt att socialen har varit hjärndöda, men det var tydligen värre än så.
Och om ni kollar på intervjun som gjorts på SVTs hemsida.. Vad är det för jävla poliser i det här landet då? Som försöker ändra barnets historia? Och "tuta" i hennes massa skit?

IDIOTER!

Usch va arg jag blir! En riktig mardröm....

Nu ska jag försöka tänka på något annat och göra mig i ordning för jobb.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0