Barbour Ladies Shaped Liddesdale Quilted Jacket


Bilden är tagen från barbour.com


Här är min nya fina jacka som jag är kär i!
Älskar den och precis en sån som jag letat efter, äntligen har jag hittat den och nu är den min♥
Här i England kan man förhoppningsvis gå i höst/vårjacka ett tag till :) I Sverige skulle man väl frysa ihjäl!
Nu ska jag iallafall äta frukost sen börjar det närma sig jobb!
Igår fick jag iallafall träffa Anna, så otroligt skönt! Fina tjejen, usch vad jag har saknat dig!!
Blev söndagsmiddag som vanligt och massa skitsnack.. Tss folk är roliga :)

Drömde inatt att jag åkte hem för några dagar.. Längtar hem lite(Läs: mycket) nu..♥
Ha en fin dag everybody!
Puss


Kommentarer
Sara

SKITSNYGG jacka <3 Och jag har en längtan efter dig, som är fruuuktansvärd stooor! <3

2011-11-14 @ 17:49:19
URL: http://lifebysarabrodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0