Christmasthoughts


Jag vill tatuera mig mera.. Men det tycker inte pappsen om så får nog vänta något år till ;)

Jag är förkyld! TJOHO!
Vi kör väl alla sjukdomar på en gång va?
Lika bra? På 12 veckor så är det här ju andra eller tredje gången jag är förkyld.
Vilket underbart immunförsvar! Nu är det dags för R.Rooth att tag i träningen ordentligt!!
Annars kommer mitt immunförsvar för alltid vara helkasst. MEN eftersom att jag har upptäckt att mitt knä är helt åt H-vete så vet jag inte riktigt hur det ska gå.. Får nog trotsa det och försöka ge mig på några löprundor och nån powerwalk anyway. För jag saknar att springa och jag saknar faktiskt Anna, min fina vän och träningsällskap!♥ Aja, det lär väl märkas hur det kommer att gå. Först ska jag bara kvickna till från magsjukan här, är fortfarande rätt hängig och trött i kroppen. Men kommer sakta mig säkert tillbaka :) Har ju inte mått illa på 2 dygn nu så! :) Sköntskönt!

Jag sitter och funderar lite över julen här, vad som kommer hända
. Hur julafton kommer se ut.
Den ser ju alltid olika ut i vår familj. Jag och lillasyster har alltid varit hos pappa på em, men våra "låtsas" syskon(min mammas mans barn) har alltid varannan förmiddag/eftermidddag på julafton hos oss och hos deras mamma. Därför krånglar det lite, men det blir ju vad man gör det till :) Och pappsen är ju aldrig omöjlig att träffa lite när vi vill :) Hur som helst så tror jag att våra "låtsas" syskon är hos oss på fm i år. Inget krångel :) Så vi får väl se vad som händer, mammsigull kommer ju garanterat att göra världens godaste julbord i år IGEN, precis som alltid. Världens bästa mamma!
Och på juldagen kommer min finafina moster Monica med fam. och hundarna såklart på middag till oss, världens bästa familj är det! Ni är bäst! Sen blir det hem till Jens (tror jag?) och sen utgång för oss.
annandagjul ska jag och pappsi till Söderhamn på annandagsbandy, ett MÅSTE! Ska bli kul att se när mina fina SAIKare spöar skiten ur Broberg, byebye ;) Jag kommer antagligen vara så bakis så jag knappt vet vad jag heter, men vem bryr sig :D

Nu ska jag iallafall kika lite på film, sen ska jag byta om för att börja jobba. Fixa lunch och sedan ska min äldsta superkille till dagis. Leo och jag ska nog ut på lite bus med Josse och hennes minsting! :)
Ha en toppen dag!
Puss


Kommentarer
hannah

Hej Rebecca ! :)



men vilket bolag åkte du till england med? och hur länge är man borta, och man tjänar inte pengar va? :) hehe .kram !

2011-11-28 @ 18:00:28
URL: http://www.hannahshakes.devote.se
hannah

sv; jaa precis :)

2011-11-28 @ 22:01:07
URL: http://www.hannahshakes.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0