Every morning you have two choices, continue your sleep with your dreams or wake up and chase your dreams. The choice is yours.

Godkväll, ja eller natt faktiskt :)
Jag ligger i sängen nu.. Blev middag med Josse på Pizzaexpress idag. MUMS!
Trevligt och gott! När vi gick hem så mötte vi Pamela och stod o pratade i typ en timme.
P och J bor ju på samma gata som vi stod och pratade på så dom gick in till sig och jag tog bussen hem. Vill inte gå onödigt långt själv i mörkret.. Jag är liksom rädd för min egen skugga..
Men nu ligger jag iallafall i världens skönaste säng. Ser alla jäkla debatter om gårdagens Uppdrag Granskning, det gör mig upprörd. Men nu sitter jag här borta, tänker inte lägga ner mer energi på att bli arg nu. Det hjälper inte direkt någon! Så nu ska jag sooova i min sköna säng och vänta på morgondagen - HELG!!!!!!
Jag har dessutom lyckats ha kvar lite av min förra veckas lön nu, får ju lön imorgon igen. SCORE ROOTH! Har aldrig hänt hittills :D Stolt! ;)

Men anyway! Nu ska jag sova. Imon väntar inskolning på dagis med äldsta pojken, Alexi! :) MYS!
Puss

Det är bara DU som kan förändra ditt eget liv och bara du som kan få dig själv att må bättre..


Kommentarer
hannah

sv; jaa !! :D

hur mkt kostar dom där ? :)

2011-11-04 @ 22:12:08
URL: http://hannahshakes.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0