Girlicious


Ge mig lite bränna♥

Godmorgon♥

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och fixat bloggen :)
Så nu är den väldigt girlicious ;)
Jag tycker iallafall att den blev söt :)

Jag ligger fortf i sängen, trots att jag vaknade på ca 3 timmar sedan.
Men sedan 40 min tillbaka så har jag ju fixat med bloggen.
Nu ska jag iallafall kliva upp och kanske börja göra mig i ordning, har ingenting i kalendern idag.
Men jag kan ju inte ligga inne HEEEELA dagen ;)
Jag vill handla fler julklappar och hitta min jäkla jacka som jag vill ha från Barbour...
Men finns aldrig nån storlek.. Sånt är livet :)

Hoppas ni gillar det nya, trots allt rosa. Haha!
Ha en underbar dag, för det tänkte jag ha!
Puss


Kommentarer
t

sexi =)

2011-11-06 @ 23:21:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0