Godmorgon världen

Här e jag igen!



Som sagt var, godmorgon! :)
Klockan är strax före tio här och jag har redan hunnit dammsuga 4 rum, duschat, klätt på mig och ätt frukost :) Effektiv tjej! ;) Jag har klurat och funderat lite nu på morgonen.. :)
Är det inte någon som har frågor ang. jobbet som en aupair? Jag har ju en hel del läsare, men trots det inga frågor ;) Så kom igen nu! Nu tycker jag att ni ska fråga lite! :)
Kanske en liten frågestund?
Ja ang. England och allt sånt :) Hur som helst, ni får gärna fråga lite om England oså :)

Nog om det!
Idag är det måndag igen och jag har som sagt hunnit med en del sedan jag gick upp halv 9 i morse, nu är jag nästan lite trött igen.. Men tänkte att jag skulle sminka mig lite nu snart :)
Det ska komma mattstädare hit till vårt hus snart :) Det är ju heltäckningsmattor som gäller här i England, typ alla har det i sovrummen oså :) Så det ska städas lite nu :)
Går bara o väntar på att dom ska komma nu! :)

I em vet jag inte vad som händer, jag ska lämna Alexi på dagis. Sen blir det mys med Leo.
Fixa playdates åt kidsen tror jag :)
Hur som helst! Ha en fin dag allihopa!
Puss


Kommentarer
Lillasyster

Jag har en fråga : hur kan din lillasyster vara så bäst??

2011-11-22 @ 11:45:21
URL: http://fridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0