Godnatt alla prinsar och prinsessor!

image description
Sjukt sugen på den där maten.... Kycklingwook, MUMS!

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och kika lite på film!
Imorgon bitti ska jag upp i tid, för en promenix till Totally Swedish och slåss om pepparkaksdeg!
HAHAHA! Jag ska nog allt få tag i lite, för nej - Ärlig talat! Jag tänker inte ställa mig och göra egen, som Josse gör... Haha! Jag har inte det tålamodet om jag sedan ska baka med 4 barn också. Sötisar!

Det får bli färdig deg fraktad från Sweden.
Jag är helt i extas över att jag kom på att det är december om bara några dagar.
NEDRÄKNING! PAPPA JAG SAKNAR DIG!

Nu ska jag kika film, godnatt!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0