It was only a kiss



Hejsan hoppsan! :)
Här är jag igen, trött. Precis som vanligt! Tror att det är mörkret som gör mig såhär trött :(
DEPP JU!
Titta ordentligt på sista bilden här på mig nu, för ni lär ju ALDRIG mer se mig le så att tänderna syns NÅGONSIN igen. Haha! Jag hatar det... ;)
Hur som helst, jag sitter o kikar på lite julklappar. Tihi! Till mig själv alltså..
Jag önskar mig typ bara pengar.. Men jag önskar mig en extern hårddisk och en ny iPod Shuffle, eftersom min senaste har gått sönder..
Så sitter o kikar lite!
Men jag tänkte dra på mig min snygga pyjamas och kasta mig i sängen nu. Kika lite film eller så :)
Har dessutom hittat på en av partylåtarna som spelas HELA tiden när vi är ute här i London, så den ska jag lyssna på ;) Haha! As gryyyym! ;) Där av min rubrik :)

Idag har jag köpt en till julklapp till fina pappa och så har jag myst med Leo och Rebecka.
Blev playdate med barnen hos Josses familj också, mysigt förutom att Leo inte ville sova.
Hur som helst! Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen.
Sov så gott!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0