Jag får liksom ingen ordning



Godmorgon igen!
:)
Nu har jag ätit frukost och städat lite.
Och nu är jag klaaaaaaaaaaaaar!

Det är lite bradåligt väder här i London idag.
Blåhimmel men ändå lite konstigt grått.. Hmm don't know!
Jag och Josse ska ut och gå med våra minsta små prinsar senare idag.
Och så ska vi till garnaffären, Roothen ska sticka minsann! ;)
Haha! Tant Rebecca, ja men självklart :) Jag stickade ju förra året också, hoppas Josseposse kan hjälpa mig nu! Haha annars blir det kaos ;) Ni får se när/om det blir klart. Haha!

Ikväll ska jag jobba med Rebecka o Pamela i svenska kyrkan :)
Ska bli roligt, lite nervös bara. Vet inte riktigt vad vi ska göra! ;)
Är någon slags försäljning.. Både företag och privatpersoner..
Vi ska iallafall servera vin :) Det märks! Skoj!

Nu ska jag klä på mig och fixa lite.
Lars Winnerbäck hörs ur högtalarna, han är så otroligt bäst!
What would I be without you? SING FOR ME!
Ha en fin dag allihopa!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0