Less



Fyfan va folk är ytliga och fyfan va livet är ytligt.
Och fyfan vad jag är less på alla ytliga människor.

Jag är less på människor som inte kan stanna upp.
Se er omkring för sjutton, människor förändras. Det är dagens sanning!
Jag är så oerhört ledsen och arg på alla människor som beter sig som skit! SKÄRPNING
Och helt allvarligt, hälften om dom jag snackar om är VUXNA människor. Över 40 bast.
Sandviksbor har visat sina rätta sidor många gånger, men det förvånar mig inte längre.
Men helt allvarligt, vad ska barn och vi ungdomar se upp till när de vuxna beter sig som riktiga idioter? När man struntar i allt och alla.

Om det är något jag har lärt mig på mina 12 veckor(sjävklart sedan långt innan, men får det bara mer och mer bekräftat) här i London så är det att -
Barn är det vackraste och finaste som finns!
Något vi måste vara rädda om, det sköraste vi har men också det starkaste.
Barn är det bästa som finns! De är vår framtid♥

Jag vet att jag tar stora kliv och jag gör mig själv stolt. Jag vet att jag stärker mig själv varje dag, jag vet att jag är stark och blir starkare. Jag vet vem jag är, men jag vet inte vem jag kommer att bli - det får framtiden utvisa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0