Love life

Hi!
Jag sitter just nu och är barnvakt(grabbarna sover sedan länge), min värdpappa är och hämtar min värdmamma och tjejerna på flygplatsen :) Dom har ju vart i Sverige i ca 10 dagar :)
Ska bli mys o träffa dom igen! Men jag är så sinnessjukt trött, så hoppas dom kommer snart :)

Har haft en mysig dag med Leo och Alexi, som alltid. Goungar!
Sagomys, bus i lekparken, lekt med lego, byggt tågbana, skrattat och bara haft det mys :) Mittemellan alla "måsten", som att laga mat oså. Trivs med mitt jobb och med de goooa ungarna♥
Jag har dock "mattorka", har inga som helst idéer på mat efter den här veckan. Det står helt still..
Hoppas jag kommer på något, har ni något tips? Barnvänliga mat, tack! :)

Nu ska jag mysa ner mig liiiiteliiite under täcket, med världens godaste varma choklad och vänta in tjejerna o föräldrarna :) Hoppas ni får sova gott inatt och så hoppas jag att jag får sovmorgon imon! ;)

Sov så gott nu!
Puss



Varm choklad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0