Mys

Gobebisen Leo vaknade för ca 2 timmar sedan, jätte förkyld och bara skrek. Stackarn♥
Efter lite mys, några försök till att snyta lite, blöjbyte, lite varm mjölk och en ledsen bebis så la jag honom i min säng för att se hur det skulle gå, medans jag kollade på C.O Segemyhr. Han tysnade på en sekund, kollade på min datorn och sedan låg han bara o jollrade lite smått. Han somnade alldeles nyss, gobebisen. Ska snart försöka bära upp honom till hans säng, får se hur det går. Vill ju inte väcka honom.. Men de märks :)
Kanske bland det mysigaste jag vet, bebisar! :)
Barn överhuvudtaget! Det är garanterat det finaste och vackraste som finns :)
Det förgyller ju livet, med alla skratt och allt bus! Goungar :)

Nu ska jag iallafall försöka bära upp lillen♥
Godnatt!
Puss


Kommentarer
hannah

sv; hehe okej :) ojdå :d

2011-11-09 @ 09:21:23
URL: http://hannahshakes.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0