Oh no, I have a cold



Godkväll!

I have a cold, a baaaad one!

Ja som jag skrev jag har en sjukt jobbig förkylning, jag hatar att vara förkyld.
Imorse kändes de som om jag hade feber, men jag ska tusan jobba endå.
Kände mig svimfärdig efter några timmar ute i friska luften med Josse och de minsta barnen..
Men mysigt ändå!♥

Jag och mina gosbarn har gjort trolldeg idag, grön blev den också! :)
Det var världens enklaste, shit va bra jag känner mig ibland. Haha! ;)
Hur som helst så blev det bra :)
Fixade lite käk, hade massor av rester så tog de.

Jag är barnvakt ikväll så jag sitter nere i köket och tar det lugnt nu.
Saknar min iPhone... Skickade den till Sverige idag! Den ska in på lagning, min garanti går ut snart...
Jag kan inte spela wordfeud kom jag precis på.. Och inte blogga från mobilen och inte knäppa kort! MIN LIV KOMMER GÅ UNDER!!!!!!!!!!! Fan också :( Har man en gång haft en iPhone vill man aldrig ha något annat... Hur som helst så nås jag bara på min engelska tele nu :) Shit, jag har inte ens alla nummer på den. BRA GJORT REBECCA ROOTH! Less tjej!

Nu måste jag iallafall springa upp och lägga de tre äldsta barnen.
Leo sover sedan en stund tillbaka! :)
Sen ska jag dricka varm choklad♥
Just de, måste bara meddela att jag älskar Englands nässpray också!
Jag har alltid hatat nässpray, men bad Carro köpa det till mig idag. UNDERBART SKIT!♥
Vet dock inte va skillnaden är!
Aja, skriver kanske senare!
Pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0