oh no

Jag har kommit på att jag måste börja fundera över ett nyårslöfte.
Som jag iof aldrig någonsin hållt, så varför ska jag ha ett egentligen ;)
Men jag har några på lager.. :)

Godkväll förresten!

Jag ligger i min säng o tar det lugnt.
Är barnvakt med både prinsarna och prinsessorna sover sedan länge.
Jag väntar bara på att föräldrarna ska komma hem, jag vill nämligen inte somna förrän dom kommer hem utifall att jag inte hör om Leo vaknar.. Men uuuuh vad trött jag är! Men snart så kommer dom nog :)

Imorgonbitti är det den vanliga onsdagsfikan med Madde på Starbucks som gäller :) MYS!
Sen städdag, dammsugning bla. :)
Längtar till helgen, men det blir faktiskt ingen utgång nu till helgen! Tro det eller ej ;)
På lördag ska jag, Rebecka o Madde till Winter Wonderland och till Harrods. Julkänsla och julklappsinhandling! ;) Jag ska förbi Piccadilly o kika på ett par snygga joggingskor också.

Nu ska jag iallafall chilla lite tills C och J kommer hem :)
Sov så gott!
Puss



Fina shoes va? I WANT THEM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0