Pepparkakskrasch



Min nya bakgrundsbild på datorn! Snygging

Hur som helst!
Blev en powerwalk imorse, upp till TotallySwedish. Var där igår och pepparkaksdegen var slut!
Skulle komma in idag, men tyvärr så möttes jag av den trevliga TotallySwedishkillen som sa:
Tyvärr så har inte leveransen från Sverige kommit som den ska eftersom att det är storm i Sverige.

Fuck you stormen!
Så ändrade planer inför eftermiddagen, don't know what to do.
Men imorgon kanske det är strejk i skolan också, vilket innebär att alla 4 kidsen är hemma imorgon isf, sååååå då kanske vi kan göra pepparkakor. Goodgood! :)
Nu ska jag iallafall klä på mig, börja jobba om mindre än en timme.
Lunch ska fixas åt gopojkar! Kramas ska jag göra också! Har ju inte sett dem sedan igårkväll ;)

Ha en fin dag allihopa!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0