Tröttis

image description
Skönaste träningströjan, någonsin

Upp och hoppa liten loppa! ;)
Jag är eeeeextremt trött idag, självförvållat.
Var vaken till 4 illa.
Nu ska jag iallafall kasta på mig lite kläder(träningskläder, myskläder, snygga kläder?!?! DON'T KNOW!) och börja jobba om lite mer än en timme :)
Vi ska bla. till Rockslane på lite tennis, jag, tjejerna och Alexi. Mysigt! :)
Snygga tennis- och fotbollstränare iallafall ;)
Fick sms av Rebecka för en timme sen, äntligen är hon hemma!! Finafina Rebbisen
Hon ligger säkert och sover nu, men hoppas hon vaknar så vi kan seeeeees snart!
JAG SAKNAR HENNE!!

Anyway, nu ska jag ta mig upp ur sängen. Trött som jag är...
Gårdagen var trevlig, hoppas eftermiddagen och kvällen/natten/morgonen blir lika trevlig som de andra helgerna MADDE ;)
Ska nog in till H-smith på em, kika lite kläder.. Men beror lite på när Rebbisen vaknar till liv♥ Efter 22 timmars flygresa så förstår jag att hon är trött :)

Ha en fin dag allihopa!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0