Usch


Jag vill till värmen, men inte till turkiet igen..

Godmorgon!

Ledsen att jag inte skrev något igår.. Men natten till igår så blev jag magsjuk, tror jag.
Eller så hade jag ätit något väldigt konstigt.. Mådde oerhört dåligt iallafall.
Jag har sovit i nästan ett helt dygn nu, bara sovit o sovit och inte ätit någonting. Bara druckit ett halvt glas vatten, har varit så rädd att kräkas. Men nu idag känner jag mig lite bättre, piggare åtminstone. Inte illamående. Så nu ska jag äta frukost, haha. Ja eller prova att äta två teskedar yoghurt. Får se hur det går :)

Senare kanske jag ska prova att gå ut och gå en sväng, om jag känner mig tillräckligt pigg.
Jag ska iallafall ta en dusch, jag håller på längtar ihjäl mig efter duschen. Känner ju sig inte skit fräsch när man har legat i sängen i mer än ett dygn och varit sjuk. Uuuusch! Hur som helst!
Nu blir det lite yoghurt och sen en dusch.
Undrar om tjejerna vågar träffa mig idag eller om alla är rädda för att bli sjuk? Haha.
Får väl hänga i min ensamhet då..


Ha en fin dag!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0