Dag 1

Presentera mig själv

Namn?
Rebecca
Född? 1992 i Gävle
Längd? 1,73
Skostorlek? 39-40
Piercingar? 2 hål i vardera öra. (Har även haft i läppen och naveln, men det är bortplockat)
Tatueringar? Ett hjärta på höger handled, bokstaven R på höger ankel och texten "My scars remind me that the past is real" på ryggen/i nacken.
Bor? I London, men hemma är väl egentligen i Sandviken :)

Utbildning? Läste Handel&administrations prog. på gymnasiet.
Jobb? Jobbar som Aupair i London.
Drömyrke? Oj va svårt! Ärligt talat så vet jag faktiskt inte :)
Plats du vill resa till? Så otroligt många ställen! Hm.. USA bland annat!
Favoritdrink? Haha jag är ingen riktig drinktjej, redbull-vodka? ;)
Favoritmat?
Ååh det är så mycket! ;) Saknar mammas mat så jag vet inte vad! Vill ha potatismos och köttfärsbiffar<3
Favoritfilm? Finns många filmer! Har nog ingen direkt favorit faktiskt, men jag tycker faktiskt mycket om svenska filmer :)

Läser just nu? Andra bocken i Snabba cash-serien - Aldrig fucka upp
Läser helst? Böcker. Helst skrivna av Camilla Läckberg, Mari Jungstedt eller Jens Lapidus.
Tittar helst på?
Har just nu snöat in mig på gamla svenska serier, haha! Segemyhr, Svenssonsvensson m.m
Lyssnar på? Världens bästa Lars Winnerbäck, skön partymusik och julmusik(rebeckas fel). Haha!

Mest överskattade affär? Oj, svårt. Forever21 är nog en butik som jag blev riktigt besviken på.. Var inte så speciellt som jag trodde..
Det dyraste jag köpt?
Hm.. Mina utlandsresor? ;)
Senaste fyndet? Tjoooho mina kängor med nitar som jag köpte igår, 130 svenska kronor! :)
Lyxartikel? Min jacka, Barbour. Så inte typiskt mig, så det är lyx! Och såklart, mitt Diorsmink ;)
Värsta plagget? Svårt att säga faktiskt.. Nätstrumpbyxor och foppatofflor som används som skor till vardags..
Favoritaccessoar?
Höga klackar, ringar och halsband!
Motionerar du? Ja men tyvärr alldeles för sällan. Blir powerwalks och löpturer.. Saknar ett bra gym!
Vilket schampo använder du? ISO
Vilken parfym använder du? DOLCE & GABBANA l´eau the one
Vad är du rädd för? Mörkret
Vad finner du charmigt? Målmedvetenhet, pålitlighet, självförtroende och humor! :)

Beskriv dig själv med 3 ord? Snäll, sprallig och envis! :)


Kommentarer
hannah

sv; hehe jaha, härligt ! skiit snygga juu! haha :)

2011-11-21 @ 12:17:13
URL: http://hannahshakes.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0