Do what makes you happy. Because in the end, who’s there? You.



Godkväll godingar!
Hur står det till?
Jag sitter just nu i min säng och bara chiiiillllar!
Har precis lagt min gos Leo i sängen :) Hans föräldrar och syskon är ju på Bonfire night, liknande sista april tror jag man kan säga :) Fyrverkerier o sånt! Jag orkade inte följa med.. :) Men nu ska jag byta om sedan bege mig till Josse för lööööördags mys! Kör nyktert den här helgen, gött! ;)
Leos farmor och farfar ska vara hemma med honom :)

Jag har varit och shoppat idag, me like! Hittade äntligen en billig dunväst som duger :)
Blev en från herravd. på Primark ;) Jag är nöjd! :)
Kommer bild senare!

Nu ska jag äta en bagel och sedan kila över till Josse(som förövrigt bor 2 km bort.. så blir nog inte "kilande") :)
Hoppas ni får en bra kväll!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0