Westfield



Godkväll mina kära!

Jag kom hem från Westfield(Europas största shoppingscenter) och Hammersmith för ca 30 min sedan.
Nu har jag den senaste kvarten suttit och försökt få in bra ljus med min jäkla webbcam för att ni ska få se mina nya skor. I love them! Fick tillslut till någorlunda bra ljus på skorna. Ni fick ju en trött Rebecca med i bilden också, men det är skorna som ska vara i fokus. Haha!
Har köpt fina stickade strumpor också som kan sticka upp lite fint ur skorna också, kommer bli super fint! Har letat ihjäl mig efter de där svarta jeansen/byxorna som jag vill ha. Har ett par i mörkblått o dom är såååå sköna! Men såklart var min storlek slut. Får ut och leta någon annan dag, tyvärr har jag inte HM butik som ligger nära.. Aja! Vi får se :)

Nu ska jag slänga mig i sängen och kika på något bra program på datorn eller läsa lite.. Jag är trött!
Just de! Jag fick med mig en fin tshirt från HM också, typ vanlig svart med en fin detalj i ryggen. Guld dragkedja, och så syntes min tatuering också. Detaljer
Vill bara säga att jag är ledsen att ni inte får se så mycket bilder just nu, men min iPhone är ju som sagt på lagning och jag äger ingen kamera. Ska bättra mig såfort telen är tillbaka. Men är minst 3 veckor tills dess.. :(

Hoppas ni får en fin kväll och att ni får en bra start på veckan imorgon så hörs vi när vi hörs!
Puss


Kommentarer
hannah

sjukt snygga skooor !!! :)

2011-11-20 @ 19:12:11
URL: http://hannahshakes.devote.se
hannah

nee va? shit. :o gud va billigt ! :D

köpte du dom på primark ? :d

2011-11-20 @ 19:50:27
URL: http://hannahshakes.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0