What you see is what you get



Godkväll godingar!

Så stolt över mig själv.. Jag har klarat mig utan min iPhone en HEL dag för första gången sedan jag köpte den. Jäkla va obehagligt beronde man kan bli du!
Jag är tokförkyld, skit jobbigt! MEN trots det så har jag städat HELA badrummet och dammsugit HELA huset idag! Jag blir så stolt över mig själv och tänker varje gång efteråt.. Det var väl inte så farligt ;)
God middag blev det idag också! Carro fixade kycklingfiléer i ugnen och så hade vi pasta och broccoli till. MUMMA! Jag är kär i kyckling!
Nu ska jag iallafall springa iväg till affär och köpa glass, Häagen-Dazs! :) Blir nog en strawberry cheesecake, mums! :) Väntar på att gomamman ska ringa, kom inte ihåg varför eftersom vi pratade i morse. Men bara mys det! Saknar alla goingar hemma!

Hur som helst, ska kila nu!
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0