You make me smile


image description
image description


Små små saker som gör mig så glad :)

Barnen här i London som jag bor med och som jag busar med varje dag, hittar på massa bus med och leker med. Dem gör mig oerhört glada! Mina favvobusisar alla 4 :)

Idag, ja eller i faktiskt ungefär en vecka så har Leo kommit på något väldigt roligt.
Nämligen att sträcka fram armarna och liksom böja dem så att han har underarmarna uppåt taket och vicka lite på huvudet och bara se sådär söt ut som bara han kan, gokillen!
Om jag gör så tillbaka mot honom då sätter han en väldans fart framåt mot mig och bara kastar sig in i min famn med sina armar runt min hals och borrar in hela huvudet i min hals och skrattar alldeles hysteriskt.
Han är så otroligt go, lilla fina prinsen! Jag blir glad av att bara tänka på det! Fina lillkillen!


Ja alla barnen har något alldeles speciellt!!
Det har ju såklart alla barn, utan tvekan :)
Men jag blir ju så glad när man är här i England och när barnen är helt uuuunderbara!
Och speciellt när dom blir så glada att se mig.

Ja alltså ni anar inte hur tacksam och glad jag är över att få göra den här resan, att få upptäcka och uppleva alla de här sakerna som jag får göra! Jag är så otroligt glad!
Barn är bäst och att se barn utvecklas är sjukt grymt! :)

Idag har vi gjort pannkakor, det var ett tag sedan.
Ja eller närmare sagt 4-5 veckor sedan, så det var på tiden igen! :)
Nu ska jag hänga lite vid msn, vilket inte händer speciellt ofta. 4 ggr om året? Haha!
Sen sooova!
Ha en underbar kväll allihopa!
Puss

En miljon pussar till alla som peppar mig också, ni är guld!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0