Dig deep

Godkväll bönisar!
Ja eller godnatt faktiskt..

Hoppas allt e fint med er! Med mig är det bara fint! Trött...

Idag har jag varit till Hammersmith och handlat lite presenter och sedan lite åt mig själv. De är jag värd! Så som jag jobbar o sliter. Jag har hant om världens mysigaste barn
Idag har det varit kalas för Leo och Alexi :) Leo fyllde ju 1 år i torsdags och Alexi fyller 3 år imorgon(idag) :) Mina gopojkar!!♥
Alexi fick en Liverpoolpyjamas av mig + ett par Blixten McQueen strumpor, han är fotbollstokig ;) Och Leo fick en bok som man kan tugga på förstås ;) Och en nallebjörn & Nalle Puh bestick :)

Nu ikväll har jag och Anna varit och ätit middag på Strada. Mycket mysigt & sinnessjukt gott! Älskar det stället, italienskt♥ Utsikt över Themsen, dit ska vi gå när mamma o systrarna kommer!
Det blev sedan en sväng till Sun Inn med Rebecka och Tessan som vi träffade på Strada också, haha. Vad är oddsen liksom?! ;) En öl och sedan hemgång. Shit va trött jag är nu!

Ligger i min säng nu och funderar över en sak som jag och Anna pratade om idag när vi åt middag - FRAMTIDEN! Den är alltid ett läskigt samtalsämne. Vad händer i framtiden?
Jag drömmer, det måste jag göra. Har mål och drömmar för mitt liv. Vad jag vill se och göra. Jag drömmer också om hur mitt liv kommer att se ut om några år.. Hur mitt liv kommer att vara, och med vem.

Nu är det dags att sova, imorgon ska det powerwalkas.
Godnatt! Puss

- I want to be with you.
I'm yours
, if you want? -
r♥


Fridaynight



Vinomys på Strada


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0