Hemligt kär

Jag är hemligt kär, men inser väl att det är lika bra med att gå ut med det.
Min hemliga kärlek är helt fantastisk, alltså så otroligt vacker och har en underbar sång röst!
Jag tror jag dör!




Andreas Wijk, vill du gifta dig med mig? Haha

Det värsta med det här är att jag låter som en 13 årig tjej som är helt besatt av en kändis.

Haha nej men nog om det, Andreas är iallafall skit snygg och har en väldigt fin röst!
Älskar hans tolkning av My heart is refusing me, jag spelar den här hemma minst 5 ggr om dagen.
Oerhört fint!

Nu ska jag byta om, sedan kasta mig på bussen ner till restaurangen för söndagsmiddag med fina Madde.
Eller så tar jag en promenad? Ja det visar sig väl, men uuuuuh vad jag fryser :(

Ha en fin kväll! Ska FÖRSÖKA ta tag i det där med att skriva om helgen och slänga upp lite bilder.
F Ö R S Ö K A
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0