Hi and goodbye!

Min mamma o mina fina systrar har ju varit här tors-sön:) Ja dom åker hem imorgon bitti, jätte tidigt. Så jg hinner tyvärr inte träffa dem då! Men jäklars vilken mysig helg vi haft! Jag har dessutom märkt att jag inte tagit ett endaste kort på någon av dem under hela helgen. Men tur att Lina hade systemkameran i högsta hugg, så bilder kommer nog i veckan :) Ni får nöja er med en bild på min nya fina jacka från River Island och mina nya fina mysiga "tofflor" från Primark! Ha det så bra så länge så återkommer jag med mer shopping och "sightseeing"bilder! Puss

Just de, bilden ger inte jackan rättvisa alls. Färgen på jackan är puderrosa, vackert!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0