I do miss You


Gammal bild..

#Det är okej att sakna

Idag är det en såndär dum dag. "Jagsaknar-dag"
Jag saknar mamma, pappa, mina fina småsystrar, jag saknar storebroren och jag saknar finaste Sigge-vovvenJag saknar Magnus, ja jag saknar att få prata massa allvar med dig. Jag saknar att bara få ha det hur bra som helst, du får mig på världens bästa humör! Och du förstår mig ALLTID! Jag saknar att du drar med mig på bio! Tack för att du finns
Jag saknar Sara, för att Sara är världens bästa tjej! Min bästaste vän, utan dig är jag inget! Jag älskar dig bortom stjärnorna!
Jag saknar R, no words needed. 'Cause you know it


Kommentarer
Frida

Saknar dig!!! <3

2011-10-04 @ 13:07:42
URL: http://fridarooth.blogg.se/
din S

gullevännen ! <3

vill du prata lite ikväll eller så kan jag ringa dig? tänker på dig ! love you <3

2011-10-04 @ 19:37:55
Sara

you are the only road i know

you showed med where to go, but now that you're gone, who will drive my soul?

who will be my protector? now can you please come back? Coz' I really miss you <3

2011-10-10 @ 12:23:59
URL: http://lifebysarabrodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0