I wanna leave, but I'm lost

I forgot to say out loud, how beautiful you really are..



Idag gick jag på gatan där vår alldeles egna James Bond bor, ingen mindre än Daniel Craig!
Riktigt nice! Nästa steg är att gissa vilket hus det är, har min gissningar ;)

Hold my hand, look into my eyes, tell the truth, be mine, love me, hold me forever.
It's just you and me, me and you. We, us, togetherHEART


Ibland är det bara helt underbart att få drömma sig bort, tappa fattningen och drömma.
Önska, hoppas, vilja. Ibland är det nödvändigt, ibland.
Ibland är det också alldeles jätte nödvändigt att få leva livet.
Dansa hela natten, vara galen med sina vänner, träffa random människor, prata skit, göra saker man ångrar, leva i nuet och få känna att man verkligen lever. Livet går ut på att vara lycklig, på vilket sätt man sedan gör det är upp till var och en, don't blame me.


Fast jag inte sett dig på så länge
Tänker jag på dig ibland
Det var nånting som fastnat på mig
nåt som aldrig helt försvann

Fast det var så kort romans
var det nåt jag borde ha förstått
Såna chanser kommer en gång bara
Aldrig att dom kommer två



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0