Ibland har jag tråkigast i världen

Typ som kvällar när jag är barnvakt och mina prinsar och prinsessor har somnat efter att vi ätit mat, tokat oss, busat, dansat till mamma mia och "här kommer rebecca-låten", pussats, kramats och läst saga. Det är fulländat då! Och då får AuPairen Rebecca väldigt tråkigt efter att ha diskat all disk, torkat borden fjorton gånger och städat lekrummet. Och dessutom kollat så att de små trollen sover gott i sina sängar. Då har jag lite små tråkigt! Så därför ska jag göra en sån där tråkig lista i väntan på att min mamma och syster ska ringa mig. Sen ska jag äta glass och kolla på C.O Segemyhr och sen sova. För imorgon ska jag powerwalka, ganska jätte skönt♥


Idiot test !
[x] Varit på sjukhus
[ ] Åkt Ambulans
[ ] Brutit något...
[x] Stukat något
[x] Sträckt något
[x] Nåt har gått ut led
[x] Blödit från huvudet
[x] Blödit från Ansiktet
[ ] Blivit Skjuten av luft pistol
[x] Blivit Sparkad
[x] Bränt Dej
[ ] Fått sprickor i Skelettet
[x] Fått Sy
[x]Blivit Opererad
[x] Skurit dej
[x] Slickat ditt blod
[ ] Fått Hjärnskakning
[ ] Förlorat medvetandet
[ ] Slagit ut en tand
[ ] Slagit ut flera tänder
[x] ramlat ner för en trappa
[x] ramlat med cykel och skrapat upp hela benet

Resultat: 14

1-4 Du är relativt lugn!
5-9 Ta det lugnt i fortsättningen!
10-14 Du är en rätt så stor idiot!
15-22 Jävla idiot


Nämen tackar då, haha! Sjukt mysko listor, men jaja :)


Nu har jag precis pratat med min mamma (och syrran i bakgrunden) som har försökt packat ihop en resväska med kläder till mig, vilka guldkorn! Och snart är dom här. Jag och mina prinsessor här håller på räknar ner dagarna nu♥ Inte imorgon, inte nästa dag, men nästa dag - som Maya 5 år sa idag :) Sötbarn♥

Nu blir det CO Segemyhr, eller lyssna lite på världens bästa Melissa Horn.
Hur som helst - Godnatt!
Puss

image description


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0