I'm looking at a stranger...

I will just be me, and no one else. I will just be me, because no one can do it better then me.
I want to be me, I want to be all that I am. I want to be happy and be proud of myself.
I will do all the things I want to do, 'cause I live for myself and nobody else.

image description
Outfit 30 september
Transparent linne, Zara

Svarta jeans, Primark
Örhängen, TopShop
Ringar, Glitter

Jag trivs här i London, jag mår bra här. Alla människor gör det ännu bättre, ni stärker mig!
Tack guldklimpar
Jag behövde komma bort helt enkelt, även fast det såklart inte har varit helt lätt..
Jag mår toppen, ja eller.. Fast jo jag mår toppen, jag saknar mina närmaste bara♥

Jag lovar Er alla som läser att jag ska lägga upp bilder snart.
På massor av shopping och massa annat skoj, ja eller lite fest o mat oså :)
Har blivit väldigt dåligt med det just nu, men tusan så mycket skoj jag gör :)
London är verkligen helt obeskrivligt, måste upplevas!
Idag är det endast 10, snart 9 dagar kvar tills min fina mamma och mina underbar systrar kommer hit. Ni anar inte hur mycket jag längtar! Det är helt sinnessjukt! ♥♥♥ Vi ska myyysa så sjukt mycket!!

Nu ska jag krypa ner under mitt varma fina mysiga duntäcke i min fina sköna underbara säng och kika på film, sedan sova. Imorgon är det tänkt att jag ska springa lite! Skönt!
Godnatt alla prinsar och prinsessor!♥

Jag är hårdare än sten, starkare än ben - nothing, NOTHING will break me down!


Kommentarer
Lillsys

Åh som jag längtar! Jag saknar dig nå så otroligt mycket syster, du anar inte <3<3<3

2011-10-11 @ 11:49:39
URL: http://fridarooth.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0