Memories



Tankarna bara kom och tårarna bara sköljde över mig..

Fan Johan, hur kunde du bara försvinna sådär? Världens gladaste Johan!
Jag saknar handbollsträningarna med ditt glada skratt och ditt underbara humör!
Din jäkla retsticka, shit va arg jag kunde bli på dig ;) Men nu är du så otroligt saknad.
Det är inte rättvist!!!
Jag tänker på dig!! Vila i Frid min underbara vän
Du vet, ängen som du och Tomas retades med mig om. Den finns fortfarande kvar! Du kanske är där nu?


Ta ingenting förgivet, ta inga människor förgivet.
Le, var glad! Lev i nuet och ge av dig själv.
Visa vem du är, lev för dig själv och
VÅGA ÄLSKA!


Kommentarer
josefin

sv; 1630 spänn kostar dom läckra everest skorna från jc :)

2011-10-05 @ 01:28:23
URL: http://annajosefinahrlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0