No more fuss, just us



Så många gånger har jag önskat dig lycka, och så många gånger har jag viljat ge dig lite av min styrka.. Nu har du fått din styrka, nu har du fått din lycka..
Hur fint och lyckligt ditt liv än må vara, så kommer jag aldrig att glädjas åt det du tog ifrån mig. Jag kommer aldrig förlåta dig på riktigt.. Jag har bara lyckats se genom fingrarna hittills..
Krasch, boom och spillror... Trasigt, tomt, borta... Jag är luft för dig, du var min bästa vän en gång.. Förut..

Jag önskar att jag en dag ska kunna göra en lista, precis som Earl i "My name is Earl" gör..
Skriva en lista på människor jag ska be om förlåtelse eller på annat sätt bara kunna bocka av från listan och få ett avslutat kapitel i livet. Många saker som jag vill göra har inte något med förlåtelse att göra. Bara att få ett; STOPP! Att åka till England gjorde det ganska skönt. Jag är här, ni är där. Men man kan inte rymma från verkligheten, även fast det är skönt.
Dags att ta sig i kragen, se tillbaka på vad som borde avslutas en gång för alla. Och få ett RIKTIGT avslut.
Se in i framtiden och le :)

För trots det jag skrivit nu, så mår jag bra. Jag är glad, gladare än någonsin.
Jag är så otroligt stolt över mig själv som står här idag och har tagit mig så här långt. I'm PROUD!
Min framtid är ljus, jag har bestämt det. Och då är det så!
London ger mig så otroligt mycket, barnen är helt otroliga! Vilka fantastiska ungar

Jag är redo för världen, jag är redo för att leva för stunden. Leva för att jag vill leva!
Leva tillsammans, upptäcka tillsammans. Leva och bara vara glad.
If you want to be with me, here's a line - I'm so serious


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0