6 veckor i London



Goddag mina vänner!

Idag har jag bott här i London i 6 veckor, tiden bara springer iväg.. :)
Idag mår jag sämre än någonsin. Mår helt enkelt SKIT!
Jag är så jävla bakis så jag vill bara dö, men det blir ju så ibland. När man dricker lite för mycket..
Imorse ringde mina fina vänner ca. 100000 ggr för att försöka väcka mig. Vi skulle ju äta frukost tillsammans.
Jag tog mig upp, ca en halvtimme efter att vi skulle ha träffats. Drog på mig mjukiströja och leggings och stack till det italienska caféet som vi skulle fika på.. Fick bli varm choklad och en toast av något slag. Åt inte speciellt mycket av den toasten kan jag säga...
Sen åkte jag hem, bestämde med Rebecka att jag skulle hänga med henne in till stan. Men jag somnade om och orkar inte gå upp, så hon o Marina åkte själv. Jag har sedan dess legat i sängen. Klev upp för ca en timme sedan. Mår fortfarande skit och önskar att jag bara kunde få sovasovasova bort den här skiten nu. Nästa gång jag går på krogen, ska jag vara L U G N! Får se hur länge det håller..
Jag har ätit två tacobröd idag, det är det enda jag har käkat och COCA COLA! Och mjölk, världens bästa mot bakfylla!! ;)
Nu ska jag börja göra mig i ordning, alkoholen börjar väl gå ur kroppen för jag håller på fryser ihjäl. Jag har känt mig full hela dagen så det är väl dags nu va!

Ska möta upp Rebecka utanför Starbucks kl. 19 för att sedan bege oss för söndagsmiddag på Pizzaexpress och idag ska vi inte dela på en vinare. Vi ska dricka COLA!

Ha en fin kväll! PUSS

Just de, ni ska få se vad det var i Diorpåsen också.
Och på torsdag då kommer min mamma o mina systrar hit! LÄNGTAR!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0