"Wanting to be somebody else is a waste of the person you are." - Kurt Cobain



Godkväll!
Idag har jag haft en helt okej dag! Längtar som fan tills mamma och systrarna kommer!
Har bloggtorka. Eller nej det har jag inte. Jag har massor att skriva men jag orkar inte.. Det känns bara såååååå jobbigt att skriva. Och varför ska jag då skriva? Onödigt :)

Idag har iallafall jag och mina gotjejer gjort våfflor. Dom blev fantastiska!♥
Jag är nog rätt kung på de där! Gött! Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
Jag och Maya som slutar 12 imorgon ska nog baka tror jag :) Chokladbollar, vilket jag har tänkt på de senaste veckorna, men aldrig blivit av. Såg nu att min kära bästa vän hemma i Viken hade gjort de, så då måste jag väl och ta tummen ur och göra det. Vi ska nog också göra några chokladkakor och kanske något mer kul :) Vi får se vad som sker :) Gott blir det nog iallafall!
Idag åkte min fina vän Rebecka till Australien med sin värdfamilj, det tar 22 timmar att flyga.. Och dom ska vara borta i EN MÅNAD, helt galet... Jag är galet avundsjuk på henne just nu! Själv sitter man och fryser på sitt rum. Men England är ju inte fyskam det heller, även fast värmen lockar! :)

Kolla det blev ju några rader iallafall ;)
Nu ska jag iallafall göra mig i ordning för kväller och sedan lägga mig i sängen och kolla på CO Segemyhr och sedan läsa lite innan det är dags att sova. Jag behöver SÖMN! Blir alldeles för lite av den varan..

Hoppas iallafall att ni får en fin kväll och att ni sover gott!
Jag har sett att jag har rätt många läsare, men det är dåligt med kommentarer. KOMMENTERA MERA!

Godnatt!

Puss


Kommentarer
Sara

Klart ni ska baka ni med :)

I receptet jag gick efter idag, stod det att det skulle bli 30?! st. och ja, jag fick ut 5 st. Vad gick fel? haha. Sov så gott sen vännen, jag tänker på dig! Puss <3

2011-10-18 @ 21:25:53
URL: http://lifebysarabrodin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0